Thursday 11 February 2016

Kebaikan Caliph Kids Sunnah Supplement

Kebaikan Caliph Kids Sunnah Supplement. Caliph Kids Sunnah Supplement dikeluarkan dan dipasarkan oleh Raffelinna Sdn Bhd. Syarikat dari Kedah ini sudah beroperasi selama 3 tahun dalam jualan produk kesihatan dan kecantikkan. Syarikat ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Bukan sahaja keuntungan yang dicari, juga keberkatan dalam perniagaan.
Jus Caliph Kids Sunnah Supplement ialah jus makanan tambahan khusus untuk kanak kanak. Ia tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Mineral. Kebaikan Caliph Kids Sunnah Supplement adalah membantu tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.
kebaikan caliph kids

Kebaikan Caliph Kids Sunnah Supplement

  • Kurma – Kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potasium, vitamin A dan C serta Niasin.
  • Kismis – Mengandungi Magnesium, Zat Besi, Kalsium, Fosforus, Kalium, Vitamin C, B6, K, Folat dan Riboflavin.
  • Madu – Mengandungi Vitamin A, B-Kompleks, C, E dan K, Kalsium, Sulphur, Fosforus, Zat Besi, Karbon, Kalium, Klorin, Kuprum, Manganase, Silica, Riboflavin, Protein, Pottasium, 10Hda, Kromium.
  • Delima – Mengandungi Pottasium yang sangat tinggi, Fosfor, Kalsium, Zat Besi, Sodium, Vitamin A, B1, B2, B3 dan C.
  • Buah Tin – Mengandungi Serat, Kalsium, Zat Besi, Vitamin B6 dan E, Pottasium.
  • Aprikot – Mengandungi Zat Besi, Pottasium, Beta Karotena, Vitamin B17 dan sangat tinggi kandungan seratnya.
  • Omega 3 & 6 – Membantu meningkatkan kesihatan otak dan meningkatkan daya ingatan.
kebaikan caliph kids
Kesemua kandungan di dalam Jus Caliph – Sunnah Supplement For Kids tinggi dengan Serat, Vitamin, Mineral dan nutrien yang lain.
Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.
caliph
Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri. Bahan-bahan ini menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda. Ia bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.
Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul. Ia turut membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian.
Kebaikan Caliph Kids Sunnah Supplement dibuktikan melalui beberapa testimoni positif di bawah.
kebaikan caliph kids
caliph
caliph
caliph
 Belian boleh terus Whatsapp: 014-647 9452

No comments:

Post a Comment